Анотація
Стаття присвячена камерно-інструментальній творчості Й. С. Баха, зокрема його флейтовим сонатам, що являються яскравим зразком процесів які відбувалися в бароковій музиці того часу. Розглянуто асиміляцію світського та релігійного початків, наявность символіки та символічного підтексту, автентичність написання та хронологічні особливості даних творів. Віднайдені музично-риторичні фігури та символічні емблем, а також виявлено можливий зв'язок між сонатою сі-мінор (bwv 1030) та 119-м псаломом.
Посилання
1. Boyd M. Bach. Oxford University Press, 2000. 312p.
2. Берченко Р. В поисках утраченного смысла: Болеслав Яворский о «Хорошо темпе-рированном клавире». М.: КЛАССИКА-XXI, 2005. 372с.
3. Друскин М. Клавирная музыка Испании, Англии, Нидерландов, Франции, Италии и Германии XVI-XVIII веков. Л.: Музгиз, 1960. 284с.
4. Кутдусова Л. О взаимодействии интонационных формул и риторических фигур в тематизме клавирных сонат Ф.Э. Баха/Електронне періодичне видання «Откры-тый текст». URL: http://opentextnn.ru/music/epoch%20/XVIII/?id=3956 (дата звер-нення: 15.05.2017).
5. Носина В. Символика музыки И.С. Баха. Тамбов: Пролетарский светоч, 1993. 104 с.
6. Швейцер А. Иоганн Себастьян Бах. М.: Музыка, 1965. 726 с.
7. Яворский Б. Фонд № 146 ГЦММК им. Глинки.15, Ед. хр. 5793.
8. Лазутина, Т.В. Символотворчество в музыке И. С. Баха//Вестник Томского госу-дарственного университета. Томск: ТГУ, 2007. № 300 (1) июль. С. 55–61. (0,8 п.л.).
2. Берченко Р. В поисках утраченного смысла: Болеслав Яворский о «Хорошо темпе-рированном клавире». М.: КЛАССИКА-XXI, 2005. 372с.
3. Друскин М. Клавирная музыка Испании, Англии, Нидерландов, Франции, Италии и Германии XVI-XVIII веков. Л.: Музгиз, 1960. 284с.
4. Кутдусова Л. О взаимодействии интонационных формул и риторических фигур в тематизме клавирных сонат Ф.Э. Баха/Електронне періодичне видання «Откры-тый текст». URL: http://opentextnn.ru/music/epoch%20/XVIII/?id=3956 (дата звер-нення: 15.05.2017).
5. Носина В. Символика музыки И.С. Баха. Тамбов: Пролетарский светоч, 1993. 104 с.
6. Швейцер А. Иоганн Себастьян Бах. М.: Музыка, 1965. 726 с.
7. Яворский Б. Фонд № 146 ГЦММК им. Глинки.15, Ед. хр. 5793.
8. Лазутина, Т.В. Символотворчество в музыке И. С. Баха//Вестник Томского госу-дарственного университета. Томск: ТГУ, 2007. № 300 (1) июль. С. 55–61. (0,8 п.л.).