Анотація
Дана публікація є першим досвідом системного вивчення транскрипторської творчості Б. Міхєєва – на прикладі його перекладень та транскрипцій. У ході вивчення музичних зразків визначено базові критерії та принципи, яких дотримується Б. Міхєєв в даних жанрах. Також порушуються питання композиторської та виконавської творчості, їх специфіки для народних інструментів, у зв’язку з чим акцентується увага на можливості поповнення концертного репертуару оркестру народних інструментів, зокрема, творами композиторів-класиків.
Посилання
1. Корредор X. М. Беседы с Пабло Казальсом. Л. : Государственное музыкальное издательство, 1960. 370 с.
2. Костенко Н. Е. Борис Александрович Михеев : монография // ХНУИ им. И. П. Котляревского. Харьков : ТОВ «С.А.М.», 2012. 180 с.
3. Липс Ф. Р. Об искусстве баянной транскрипции. Теория и практика. М. : Музыка, 2007. 136 с.
4. Лысенко Н., Михеев Б. Школа игры на четырехструнной домре. К. : Муз. Украина, 1989. 252 с.
5. Михеев Б. А. Акустические закономерности звукообразования на домре и их использование в работе над звукоизвлечением. Харьков, 1990. 24 с.
2. Костенко Н. Е. Борис Александрович Михеев : монография // ХНУИ им. И. П. Котляревского. Харьков : ТОВ «С.А.М.», 2012. 180 с.
3. Липс Ф. Р. Об искусстве баянной транскрипции. Теория и практика. М. : Музыка, 2007. 136 с.
4. Лысенко Н., Михеев Б. Школа игры на четырехструнной домре. К. : Муз. Украина, 1989. 252 с.
5. Михеев Б. А. Акустические закономерности звукообразования на домре и их использование в работе над звукоизвлечением. Харьков, 1990. 24 с.