Київське музикознавство

Поточний номер

№ 58 (2019)
Опубліковано жовтень 7, 2019
Культурологія та мистецтвознавство

ISSN 2617-0302

Черговий випуск збірки продовжує серію публікацій, що є результатом наукових розробок музикознавців України. Статті, вміщені в даному виданні, охоплюють широке коло актуальних проблем української та зарубіжної музичної культури, теорії та історії музики, музичної психології та соціології музики, музичного виконавства й педагогіки. Збірку адресовано фахівцям у галузі музичного мистецтва й культурології, широкому колу музикантів-практиків, педагогам і студентам вищих і середніх навчальних закладів культури та мистецтв.

Весь випуск
Full issue PDF

Теоретичні проблеми мистецтвознавства у дзеркалі культурології

Yukhym Markov
3-19
Джазовий стандарт: особливості структури
https://doi.org/10.33643/kmus.2019.58.01
PDF (Русский)
Galyna Omelchenko-Aghaie Koohi
20-30
Сольна кантата барокової доби: проблема визначення жанрового інваріанту
https://doi.org/10.33643/kmus.2019.58.02
PDF
Anastasiia Sharina
31-42
«Розширені» способи фортепіанного звуковидобування: досвід класифікації (на прикладі творів для фортепіано соло сучасних українських композиторів)
https://doi.org/10.33643/kmus.2019.58.03
PDF
Anna Kalinina
42-53
Співвідношення музичного та поетичного ритму в ранніх вокальних циклах Валентина Бібіка
https://doi.org/10.33643/kmus.2019.58.04
PDF
Olena Lys
53-66
Роль фактурної динаміки та її компонентів у Струнному квартеті Алли Загайкевич
https://doi.org/10.33643/kmus.2019.58.05
PDF
Mariam Verdiian
66-78
Одночастинні симфонії Авета Тертеряна: композиційно-драматургічні аспекти (на прикладі П’ятої та Шостої симфоній)
https://doi.org/10.33643/kmus.2019.58.06
PDF

Світова та вітчизняна музична культура: стилі, школи, персоналії

Sergii Tyshko
79-90
Шляхи культурологічних досліджень творчих біографій музикантів
https://doi.org/10.33643/kmus.2019.58.07
PDF
Olga Petrova
91-102
Творча діяльність Х’юберта Перрі в контексті англійської музичної культури кінця ХІХ – початку ХХ ст.
https://doi.org/10.33643/kmus.2019.58.08
PDF
Denys Kashuba
102-113
Перший фортепіанний концерт Й. Брамса та Скрипковий концерт Р. Шумана: присвята чи ремінісценція?
https://doi.org/10.33643/kmus.2019.58.09
PDF
Bogdan Reshetilov
113-127
Пауль Гіндеміт. Тема з варіаціями «Чотири темпераменти» для фортепіано та струнного оркестру: особливості жанру, концепція Людини
https://doi.org/10.33643/kmus.2019.58.10
PDF
Olena Martsenkivska
127-148
Неофольклоризм як романтична тенденція в музиці Бориса Лятошинського
https://doi.org/10.33643/kmus.2019.58.11
PDF
Mariіa Marchenko
149-161
Осмислення звукового образу партесного твору через зв’язок музичного та риторичного мистецтв у XVII столітті
https://doi.org/10.33643/kmus.2019.58.12
PDF
Tetiana Krulikovska
162-174
Портрет Владислава Заремби крізь призму вокальної творчості
https://doi.org/10.33643/kmus.2019.58.13
PDF
Переглянути всі випуски